wtorek, 31 marca 2015

samotność

"Byłem człowiekiem, któremu świetnie służy samotność. Rozkwitałem dzięki niej, a jej brak był dla mnie czymś tak uciążliwym, jak dla innych brak wody czy pożywienia. Każdy dzień, w którym nie było mi dane jej zaznać, osłabiał mnie. Nie traktowałem tego jako powód do dumy; raczej jako formę uzależnienia."

Wiele mądrości Bukowskiego trafia prosto w sedno. 

Ja niesamowicie intensywnie pożądam samotności i tych chwil tylko dla mnie, ale równie mocno pragnę czasami towarzystwa innych ludzi, nawet jeśli mam z nimi tylko milczeć. 

Mądry artykuł i warto zerknąć : ---> klik

PS - Doczekałam się wczoraj burzy. Gdyby nie przyszła w trakcie prowadzenia przeze mnie spotkania DKK, pewnie skakałabym z radości po kałużach, albo przylepiałabym nos do zakurzonej szyby. Powstrzymałam się resztką sił ;)

4 komentarze:

  1. Widzę, że mamy podobnie...
    A artykuł znam i bardzo lubię: jest w nim wiele mądrych słów.
    Pozdrawiam ciepło,

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tu zajrzałaś :) Ja również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Z góry przepraszam za chaos- nie wiem co się stało, że ten sam komentarz opublikował się... pięć razy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szkodzi. Widocznie nastąpiła nagła kumulacja w czasoprzestrzeni ;)

    OdpowiedzUsuń