piątek, 18 lipca 2014

Ahoj Internecie ! :)

Zaczynając wypadałoby się przedstawić, a więc w skrócie : 

Zdecydowanie jestem kobietą, mam rude włosy, kocham sowy i książki, nie jestem stereotypową, 
ale już bibliotekarką owszem, uwielbiam aromatyczne potrawy i cenię sobie poranki z kawą i kotem ;)
- reszta wyjdzie w praniu, albo raczej w tym pisarskim zawirowaniu :)

Nie mam pojęcia, który już raz zaczynam pisać.. Największe problemy mam z systematycznością chyba. Dotyczy to niemal wszystkiego - z wielkim zapałem startuję do: nauki gry na instrumentach, nauki języków, pisania itp. a później nagle przerywam, bo znajduję ciekawsze, bardziej fascynujące zajęcie. Zupełnie jakby nagle miało zabraknąć czasu... Wiem, że nie tędy droga i robiąc po trochu wszystkiego, nie zrobi się niczego, ale cóż...;) 

Czemu zatem próbuję po raz kolejny ? 

Lubię pisać. 
Lubię się dzielić - przeczytanymi książkami, przepisami i przemyśleniami, które nie zawsze są mądre ;)
Mam nadzieję, że tym razem uda się trochę dłużej tu zamieszkać, choć osiadły tryb życia zdecydowanie nie jest moją domeną :)

No to siup i sama za siebie trzymam kciuki ! 

3 komentarze:

  1. Zawitałam aż na początek Twojego bloga :)
    Miło Cię czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Jak miło ! :)
    Pozdrawiam znad kubka z sową, kawą i mlekiem.
    Oczywiście sowa jest tylko motywem zewnętrznym, nie pływa w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jeśli kawa to tylko z mlekiem :)
    Śliczna ta sowa (na Twoim fanpejdżu) :)

    OdpowiedzUsuń